Критерії оцінювання

Під час аналізу рівня сформованих знань та умінь учнів слід спиратися на різноманітні показники та критерії оцінювання, що сприятимуть об’єктивному та оперативному зрізу знань з інформатики. Так, слід звертати увагу на рівень та глибину розуміння наукових основ інформатики, фундаментальних понять і питань створення й опрацювання даних; ролі інформатики та ІКТ у сучасному інформаційному суспільстві. Важливим є діагностика вміння вірно та повно аналізувати прості інформаційні процеси, відповідно будувати інформаційні моделі реальних об’єктів і процесів; раціонально використовувати комп’ютер, комп’ютерні засоби, мережеві технології та програмні середовища; алгоритмічно мислити; ефективно планувати і організовувати свою діяльність з використанням ІКТ. Акцент треба зробити на оцінюванні вміння безпечно працювати з комп’ютерним і комунікаційним обладнанням, використовувати засоби захисту даних.
З метою досягнення ефективності оцінювання знань учнів слід застосовувати тести, проекти, креативні он-лайн та інтерактивні завдання, розв’язання компетентнісних задач.
За умов вірного розподілу часу, відведеного на засвоєння начального матеріалу, застосування компетентнісного та особистісно-орієнтованих підходів до навчального процесу, об’єктивного поточного та підсумкового контролю та оцінюванн, усі поставлені завдання навчальної програми з інформатики можуть бути ефективно та оперативно реалізовані. Тому заслуговують на увагу рекомендовані Міністерством освіти і науки України (Наказ МОН від 10.05.2016 №491) для використання у 2016/2017 навчальному році підручники і навчально-методичні посібники що були  розроблені саме для втілення поставлених  освітніх завдань.
читати далі

Немає коментарів:

Дописати коментар