Під час аналізу рівня сформованих знань та умінь учнів
слід спиратися на різноманітні показники та критерії оцінювання, що сприятимуть
об’єктивному та оперативному зрізу знань з інформатики. Так, слід звертати
увагу на рівень та глибину розуміння наукових основ
інформатики, фундаментальних понять і питань створення й опрацювання даних; ролі
інформатики та ІКТ у сучасному інформаційному суспільстві. Важливим є
діагностика вміння вірно та повно аналізувати прості інформаційні процеси, відповідно
будувати інформаційні моделі реальних об’єктів і
процесів; раціонально використовувати комп’ютер, комп’ютерні
засоби, мережеві технології та програмні середовища; алгоритмічно мислити; ефективно
планувати і організовувати свою діяльність з використанням ІКТ. Акцент треба
зробити на оцінюванні вміння безпечно працювати з комп’ютерним і комунікаційним
обладнанням, використовувати засоби захисту даних.
З метою досягнення ефективності оцінювання знань учнів слід застосовувати тести, проекти, креативні он-лайн та інтерактивні завдання, розв’язання компетентнісних задач.
За умов вірного розподілу часу, відведеного на засвоєння начального матеріалу, застосування компетентнісного та особистісно-орієнтованих підходів до навчального процесу, об’єктивного поточного та підсумкового контролю та оцінюванн, усі поставлені завдання навчальної програми з інформатики можуть бути ефективно та оперативно реалізовані. Тому заслуговують на увагу рекомендовані Міністерством освіти і науки України (Наказ МОН від 10.05.2016 №491) для використання у 2016/2017 навчальному році підручники і навчально-методичні посібники що були розроблені саме для втілення поставлених освітніх завдань. читати далі
З метою досягнення ефективності оцінювання знань учнів слід застосовувати тести, проекти, креативні он-лайн та інтерактивні завдання, розв’язання компетентнісних задач.
За умов вірного розподілу часу, відведеного на засвоєння начального матеріалу, застосування компетентнісного та особистісно-орієнтованих підходів до навчального процесу, об’єктивного поточного та підсумкового контролю та оцінюванн, усі поставлені завдання навчальної програми з інформатики можуть бути ефективно та оперативно реалізовані. Тому заслуговують на увагу рекомендовані Міністерством освіти і науки України (Наказ МОН від 10.05.2016 №491) для використання у 2016/2017 навчальному році підручники і навчально-методичні посібники що були розроблені саме для втілення поставлених освітніх завдань. читати далі
Немає коментарів:
Дописати коментар