Інформаційний блок досвіду

ТЕМА ДОСВІДУ: «Практика організації навчання інформатики у 8 класі за новим Державним стандартом початкової, базової і повної загальної середньої освіти».
АКТУАЛЬНІСТЬ ДОСВІДУ: У сучасних умовах існування інформаційного суспільства цілком закономірним є посилення вектору розвитку та трансформації контенту освітньої програми курсу «Інформатики». Програма ставить перед учителями завдання щодо аналізу та імплементації нових форм та методів роботи щодо забезпечення викладання  курсу інформатики в 8 класі. Актуальними є питання розподілу часу, добору навчального-методичного матеріалу, урахування ізіологічних особливостей учнів. Згідно нових стандартів, забезпечується поступове нарощування складності матеріалу, його актуалізація, повторення, закріплення, що сприяє формуванню предметної ІКТ-компетентності та ключових компетентностей і способів діяльності на більш високому рівні:
➤ перший рівень (5-7 класи) – ознайомлення з базовими поняттями курсу;
➤ другий рівень (8-9 класи) –  формування предметної ІКТ-компетентності та ключових компетентностей при виконанні репродуктивних, проблемних і евристичних (частково-пошукових) завдань, зокрема індивідуальних і групових проектів,  компетентнісних задач, виконання яких передбачає використання кількох різних інформаційних технологій або програмних середовищ. 
ЦІЛІ ДОСВІДУ: Розробка методичних рекомендацій щодо організації навчання інформатики у 8 класі за новим Державним стандартом початкової, базової і повної загальної середньої освіти.
ЗАВДАННЯ ДОСВІДУ: Аналіз нормативної бази: Державний стандарт, програма курсу інформатика для 5-9 класів, критерії оцінювання; компаративний аналіз методичного забезпечення у 8 класі загальноосвітніх навчальних закладів; Психолого-педагогічні особливості учнів 8 класів та їх урахування під час реалізації навчально-виховного процесу.
ТРИВАЛІСТЬ РОБОТИ НАД ДОСВІДОМ: 1 рік

Немає коментарів:

Дописати коментар