ТЕМА ДОСВІДУ: «Практика організації навчання інформатики у 8
класі за новим Державним стандартом початкової, базової і повної загальної
середньої освіти».
АКТУАЛЬНІСТЬ ДОСВІДУ: У сучасних умовах
існування інформаційного суспільства цілком закономірним є посилення вектору
розвитку та трансформації контенту освітньої програми курсу «Інформатики».
Програма ставить перед учителями завдання щодо аналізу та імплементації нових форм та методів
роботи щодо забезпечення викладання курсу інформатики в 8 класі.
Актуальними є питання розподілу часу, добору навчального-методичного матеріалу,
урахування ізіологічних
особливостей учнів. Згідно нових стандартів, забезпечується поступове
нарощування складності матеріалу, його актуалізація, повторення, закріплення,
що сприяє формуванню предметної ІКТ-компетентності та ключових компетентностей
і способів діяльності на більш високому рівні:
➤ перший рівень (5-7 класи) – ознайомлення з базовими поняттями курсу;
➤ другий рівень (8-9
класи) – формування предметної ІКТ-компетентності та ключових
компетентностей при виконанні репродуктивних, проблемних і евристичних
(частково-пошукових) завдань, зокрема індивідуальних і групових проектів,
компетентнісних задач, виконання яких передбачає використання кількох різних
інформаційних технологій або програмних середовищ.
ЦІЛІ ДОСВІДУ: Розробка методичних рекомендацій
щодо організації навчання інформатики у 8 класі за новим Державним
стандартом початкової, базової і повної загальної середньої освіти.
ЗАВДАННЯ ДОСВІДУ: Аналіз нормативної
бази: Державний стандарт, програма курсу інформатика для 5-9 класів, критерії
оцінювання; компаративний аналіз методичного забезпечення у 8 класі
загальноосвітніх навчальних закладів; Психолого-педагогічні особливості
учнів 8 класів та їх урахування під час реалізації навчально-виховного процесу.
ТРИВАЛІСТЬ РОБОТИ НАД
ДОСВІДОМ: 1 рік
Немає коментарів:
Дописати коментар